رفتن به مطلب
محفل من
Mostafa

بهینه سازی سرعت لود سایت و طراحی متناسب با سئو

پست های پیشنهاد شده

کاربرد پذیری
کاربردپذیری یک خاصیت کیفی است، که تعیین کننده درجه آسانی استفاده از رابط کاربری است.همچنین این لغت به متدهایی برای آسان تر کردن کاربرد طی مرحله طراحی، اشاره میکند.
کاربرد پذیری با 5 مولفه کیفی تعریف میشود :
1. قابل یادگیری: در اولین ورود به سایت کاربران چقدر راحت میتونند کارهای لازم رو انجام بدن؟
2. بازدهی : وقتی که کاربران با سایت آشنا شدن، با چه سرعتی کارهاشون رو انجام میدن؟
3. قابل یادسپاری: وقتی که کاربران بعد از یک مدتی که از سایت استفاده نکرده اند به سایت باز می گردند،
چقدر راحت می تونند مهارت خودشون رو دوباره برقرار کنن؟
4. خطاها: کاربران چه مقدار خطا ایجاد می کنند؟ یعنی وقتی می خوان کاری انجام بدن چقدر دچار خطا
میشن؟ چقدر از این خطاها جدی است؟ و اصلاح این خطاها چقدر راحته؟
5. رضایت مندی: استفاده از سایت چقدر لذت بخش است؟
تاثیر هاست و مکان سرور بر سئو
یکی از مواردی که بسیاری از افراد ممکن است در رابطه با آن نظرات مختلفی داده می شود.در حالت کلی تفاوتی بین ایرانی بودن یا خارجی بودن هاست برای بحث سئو وجود ندارد. سایت هایی که روی هاست خارج از کشور خود هستند تنها سرعت پینگآنها از داخل کشور کند تر می شود.ربات های گوگل، سرعت پینگرا ملاک قرار نمی دهند.در همه جای دنیا دسترسی به سایتی که هاست و سرور آن خارج از آن کشور است، دارای سرعت پینگ بیشتری است. تنها مواردی که بایستی برای هاست خود در نظر بگیرید کیفیت نظیر آپتایم بالا ، سرعت بالا ، پشتیبانی مناسب ، شرکت معتبر دارای کارشناسان فنی پاسخگو و...
می باشد.
تگ Article
تگجدید از نظر سئو احتمالا بهترین تگاضافه شده به HTML5 است . این تگورودی های جداگانه در یک نشریه آنلاین ، مجله و وبلاگ را در بر میگیرد . کارشناسان سئو به وبلاگ نویسان توصیه میکنند که مطالب اصلی خود را در داخل این تگقرار دهند چرا که موتورهای جستجو مطالب نوشته شده در داخل این تگرا در اولویت قرار میدهند.
تگ Section
تگ section جایگزینی برای Div نیست . هرچند سایر تگهای HTML5 مانند header ، footer ، main و ... با div هایی که ان قسمت ها را در بر میگرفتند جایگزین شدند؛ ولی برای section اینگونهنیست. اگربه تعریف این تگدر مستندات مربوط به html5 را بخوانید، به این موضوع پی خواهید برد. تگ section ظرفی است برای محتوایی که ارتباط معنایی با هم دارند و دارای عنوان هدینگهستند.


تگ Header
 تقریبا تمامی سایت ها بخشی دارند که لوگوی انها در ان قرار میگیرد که تگان به این صورت میباشد:

Header با تگ قبلی عوض شده و امکانات جدیدی را به طراحان میدهد.به طور مثال در این تگبه طور خودکار تگها h1 تا h6 قرار دارد و به کاربر این امکان را میدهد که اطلاعات را به طور خلاصه در این تگ قرار دهد.

تگ Footer
تگفوتر در HTML5 کاملا شبیه به تگهدر بوده و عملکرد بسیار مشابهی دارند. با این حال، نمی توان آن را از لحاظ سودمندی برای ربات های موتور جستجو با هدر مقایسه کرد، چون محتویات آن از اهمیت کمتری برخوردار است. این تگممکن است به اندازه تگهدر مفید نباشد اما هنوز هم شامل اطلاعات مهمی است که می توان از آن برای اهداف سئو استفاده کرد.
تگ Nav
ناوبری سایت را میتوان جزو مهم ترین بخش های سئو دانست. با تنظیم درست این تگشما می توانید
مطمئن باشید که اسپایدرها به راحتی سایت شما را Crawl خواهند نمود.
تگ Time
برای نمایش ساعت در یک صفحه وب یا یک مطلب خاص.
تگ Date
برای نمایش تاریخ در یک صفحه وب یا یک مطلب خاص.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
    • 2 Posts
    • 18 Views
    • 6 Posts
    • 48 Views
    • 1 Posts
    • 77 Views
    • 1 Posts
    • 100 Views
    • 1 Posts
    • 70 Views
    • 1 Posts
    • 76 Views

  • سفارش پروژه برنامه نویسی

×
×
  • اضافه کردن...